2009-03-01

Ett läsarbrev till bloggen



Det har kommit ett läsarbrev till bloggen Muslimska Friskolan igår lördag 28 februari 2009. Publicerar det nedan i sin helhet, fast utan namn eller e-postadress:



"Som utvecklingen är i vårt Sverige med massmedia som mörkar allt vad som rör den "fredliga religionen Islam" är jag och många med mig ytterst tacksamma för att det finns en blogg som heter Muslimska Friskolan, hur ni orkar hålla på och kämpa för att det sanna och fria ordet ska kunna komma ut till oss vanliga svenskar som idag sitter med böjda huvuden och knappt vågar ge oss ut och har mardrömmar om hur det ska bli med våra barnbarn och barn.


Hur ska vår framtid se ut med invandrare som inget hellre vill än att uppfylla Koranens bud om att döda alla otrogna, våldta alla våra flickor, rasera allt vad vi kvinnor har åstadkommit på hundra år av jämställdhet och tysta alla som vill att det fria ordet ska råda i västvärlden.


Någon måste snart stå till svars för att Sverige är ockuperat av folk som vill förstöra våra kulturella värden, vår frihet, vår humanism, vår demokrati, allas lika värde, alla kvinnors rätt.


Jag kan inte förstå att politiker, journalister och en del forskare som är uppfostrade under dessa principer vill se oss tillbaka i medeltidens barbariska styre.


JAG FÖRSTÅR INTE VAD SOM HÄNDER!


Med mina förhoppningar att ni orkar fortsätta med er undersökande journalistik.
En som beundrar ert engagemang.


Mina allra bästa hälsningar"


Inga kommentarer: