2009-11-19

Elever tvingas besöka Islamic Center mot sin vilja



Massvis av elever i skånska skolor tvingas av sina lärare till den brottstyngda stora moskén i Malmö. Bara för att få godkänt betyg i religionskunskap. Islamic Center tjänar storkovan på alla studiebesök skolorna betalar för. Så här skrev en gymnasietjej på sin blogg igår och idag:


"nej måste väl sova nu, nyduschat och ren, vilket är en skön känsla inte sant? imrogon blir det att köra till Malmö, islamic center, vilket jag älskar verkligen, känn ironin, boho, vad gör man inte för betygen egentligen? sov gott på er. bye !"

Källa, bloggen So cold onsdag 18 november 2009:


"islamic center idag - kom och hjälp mig ur detta, inte minst blåst som om man ska blåsa av vägen, inte minst trodde jag att jag skulle dö när jag körde förbi stora sjuka lastbilar, VARFÖR HAR INGA STÄNKSKYDD!? förhelvete... ."

Källa, bloggen So cold torsdag 19 november 2009:


Inga kommentarer: