2010-08-31

Skånepartiet mot Reepalus och Sahlins islamisering


Ilmar Reepalu (S) chattade med tittarna

Publicerad 31 augusti 2010 - 20:10
Uppdaterad 31 augusti 2010 - 20:16

Malmös kommunalråd Ilmar Reepalu (S) chattade med Sydnytt tittare på tisdagskvällen:


"Ulla: Hej jag fick i dag i min brevlåda en broschyr från Skånepartiet, som jag tycker är helt oacceptabel. Har du sett den och hur ser du på eländet?

Ilmar Reepalu: Hej Ulla, nej, jag har inte sett broschyren. Jag tror att de flesta Malmöbor kommer ihåg vilket trams herslow har sysslat med när han satt i fullmäktige. MVH Ilmar"


Källa, SVT Debatt tisdag 31 augusti 2010:
http://svt.se/2.33782/1.2127572/ilmar_reepalu_s_chattade_med_tittarna


Källa för de två bilderna är Skånepartiets hemsida samt massutskick av valsedlar till alla skånska hushåll tisdag 31 augusti 2010. Utanpå valkuvertet fanns de båda bilderna ovan som vänder sig mot Ilmar Reepalus och Mona Sahlins islamisering:

Inga kommentarer: