2012-01-17

Trodde att Islamic Center var elaka och arga




"IDAG DEN 17 JANUARI 2012, KL 17:37

Va i malmö med skolan idag, åkte till Moskén och lite runt i malmö. Intressant att vara i Moskén, fick en hel annan uppfattning och förstår mycket mer nu vad allt handlar om. Jag kan ärligt säga att jag aldrig tidigare har fattat mig på hur man kan ha den tron och religionen, och jag trodde att människorna va typ, elaka, arga och sånt.

Men så är faktiskt inte fallet. När man får det förklarat för sig så förstår man vad dom igentligen vill ha fram med sin religion, från och med nu respekterar jag den mer än vad jag tidigare gjort! Tycker olika folks religioner är intressanta, för man har så mycket förutfattade meningen och tankar. det ska man INTE ha!"


Källa, Michelle Emelie 20 år från Bjuv tisdag 17 januari 2012: http://www.nattstad.se/michelleemelie?id=2354832

Inga kommentarer: