2012-08-31

Uppgiftslämnare om muslimska friskolor välkomnas



"Skickat: den 14 augusti 2012 20:35:16


Till: tipsaroger@hotmail.com


Hej Roger!


Upptäckte din blogg för 1-2 år sedan. Har sedan några år tillbaka haft stor insyn i en av skolorna du beskriver.

Vill gärna att min information blir offentlig men kan du bekräfta att den skrivs om så att källan, dvs jag, inte blir igenkänd?

Eftersom detta kan skapa stora rubriker är jag mycket intresserad hur du hanterar informationen sa att jag förblir en anonym men säker källa.

Min förhoppning är att fortsätta ge dig information om andra friskolor som ingår i samma nätverk.

Från en frände"


Svar:

Hej frände!

Bloggen Muslimska Friskolan tar gärna emot information du vill sända anonymt och publicerar dina uppgifter som bloggposter. Bloggen kommer att skriva om informationen så att allt anonymiseras till innehåll och språk. Är intresserad av att du återkommer och tryggt kan sända det du vet om speciellt muslimska friskolor.

Inga kommentarer: